måndag, maj 21, 2007

Misskötsel

Ja, mamman missköter bloggen. Men mamman skyller på ussen bäbis. Och en liten Myra som har flyttat in i magen. Den lilla Myran tycker att mamman ska sova hela tiden, och dricka starköl fast man inte får. Myran gör mamman lycklig och arg och ofokuserad, allt liksom samtidigt. Och det är inte bra, för mamman ska skriva hemtenta. Värdetomrummet som uppstått efter gemene mans urträde ur kyrkans trygga famn, hur kan det åtgärdas? Är det ens ett problem att mänskligheter är moraliskt förtappad?


Här är min Myra iaf, första bilden

5 kommentarer:

Julia med Sanna sa...

Varmt grattis till Myran! Ville bara säga att jag älskar din blogg och är en trogen läsare. Jag tycker du är en fantastisk människa!

Anonym sa...

Fråm LatMasks varma famn
skickas hälsningar till dig
lycka till att dra Myran i hamn
hemtentan löser nog sig

Agneta sa...

Grattis till Myran och hoppas att hon inte går dockans öde till mötes... :-)

Anonym sa...

Gött att du är igång med bloggen igen :-).
Kram Tabby

Anonym sa...

hej...jag hittade dig på sjalbarn...=) å såg att du rekommenderade mameco sjal...jag har lite frågor om den...om man aldrig använt sjal förr e den bra då? kan man knyta den på många olika sätt?? jag har hört man bara kan ha den på magen stämmer de? eller funka ryggen åxå? hur länge kan man ha de?hoppas du kan höra av dig så snart som möjligt...tack!
sannarokka@yahoo.se grattis till nya bebisen =)